آیا بدنبال همسرصیغه ای هستی؟

دوشنبه 2 مهر 1403

#همسرصیغه-ای #صیغه نکته اینجاست که وسواس داشتن به‌همراه تلاش برای رسیدن به « همسرصیغه ای ایده ال» (یعنی اهمیت دادن به خود، و احسای خودارزشمندی داشتن) موجب شده تا بیشتر افراد، خوشحال، آرام و عاشق باشند. یک صیغه موقت موفق، رابطه ای با همسرصیغه ای مناسب و ایده ال است. شاید صیغه موقت به اندازه‌ی رنگ آبی، پرطرفدار به نظر برسد، ولی تحقیقات فراوانی نشان داده‌اند، افرادی که رابطه‌شان با یک شریک زندگی را حفظ می‌کنند، شادترین افراد هستند و طبق آمار، افراد همسریاب نسبت به افراد تنها شادتر هستند و عمر طولانی‌تری دارند. البته هیچ همسرصیغه ای کامل و بدون نقص نیست ولی بسیاری از همسریابی ها موفق هستند. در صیغه موقت موفق نیز مشکلاتی وجود دارد، ولی همیشه باید حسی پایدار و ماندگار از «ما» و نه فقط «تو و من»، وجود داشته باشد.

چطور رابطه با همسرصیغه ای می‌تواند در موفقیت شما تاثیر بگذارد؟

انتظارات واقع‌بینانه‌ای از همسرصیغه ای داشته باشید. رابطه‌ی رمانتیک و عاشقانه، فوق‌العاده است و مطمئنا دیدن بهترین ویژگی‌ها در همسرصیغه ای ، موجب حفظ عشق و صمیمیت می‌شود. ولی شما قصد دارید سال‌ها با همسریابی زندگی کنید، بنابراین باید بتوانید بعضی از عیب‌های صیغه موقت را نادیده بگیرید. در تلاطم‌های اولیه‌ی شور و عشق، ممکن است فردی که نسبت به او حسی عاشقانه داریم، کامل و بی‌عیب به‌نظر برسد، ولی پس از مدتی ضعف‌ها و نقص‌های شخصیتی همسرصیغه ای را کشف می‌کنیم. در این زمان، برای ادامه یافتن ازدواج موقت باید فراتر از ضعف‌های شخصیتی و کاستی‌ها را ببینیم، زیرا به هر حال، هیچ کس کامل نیست. در همه‌ی همسریابی ها، گاهی باید برای حفظ رابطه‌مان تلاش کنیم. تصور اینکه بدون زحمت و تلاش می‌توان رابطه‌ای را حفظ کرد یا رابطه‌ ما باید همیشه کامل و بی‌نقص باشد، موجب ناامیدی می‌شود .

معرفی همسرصیغه ای

معرفی همسرصیغه ای #همسرصیغه-ای #صیغه شاید اصرار دارید که همسرصیغه ای فردی ایده‌آل باشد، ولی نباید فراموش کنید که او هم یک انسان است.از صیغه یابی کردن واهمه نداشته باشید. آیا تا به حال توجه کرده‌اید که بعضی افراد هرگز صیغه یابی نمی‌کنند، هرگز اشتباه‌شان را نمی‌پذیرند و هرگز نمی‌گویند «عاشقتم»؟ اینها افرادی هستند که به احتمال زیاد ازدواج موقت نمی‌کنند یا اگر صیغه موقت کنند، صیغه یابی آنها دوامی ندارد. در مطالعه‌ای که در همسریابی ماه عسل انجام شد، محققان دریافتند کسانی که همسرصیغه ای موفقی دارند، دو برابرِ افراد مطلقه یا مجرد، توانایی و تمایل برای عذرخواهی کردن از شریک زندگی خود را دارند.

تماس با متقاضیان همسرصیغه ای

در افرادی که همسرصیغه ای موفقی دارند، احتمال اینکه این افراد، زودتر صیغه یابی کنند ۲۵ درصد بیشتر است، حتی اگر خود را کاملا مقصر ندانند. هر چه همسریابی کردن یا انجام رفتارهای آشتی‌جویانه برای افراد مطلقه و مجرد سخت‌تر باشد، احتمال اینکه تنها بمانند نیز بیشتر است. درست است که شور و عشق موجب می‌شود دو نفر با یکدیگر صیغه موقت کنند، ولی این سازش و احترام است که در گذر زمان آنها را در کنار یگدیگر نگاه می‌دارد. پس عذرخواهی کردن را یاد بگیرید.

تجربه رابطه ای عاشقانه با همسرصیغه ای

تجربه رابطه ای عاشقانه با همسرصیغه ای #همسرصیغه-ای #صیغه بعضی افراد تمایل به همسریابی دارند و همسرصیغه ای موفقی دارند. بعضی دیگر کمتر همسریابی می‌کنند ولی وقتی کار به صیغه یابی می‌رسد، رابطه‌ی میان‌شان به‌شدت صدمه می‌بیند. چه تفاوتی میان این دو گروه وجود دارد؟مسئله این نیست که آیا همسریابی می‌کنید یا خیر، اینکه چگونه با او صیغه یابی می‌کنید، تعیین می‌کند آیا ازدواج موقت شما برای مدت طولانی دوام خواهد داشت یا خیر. سایت همسریابی ،دوست یابی و ازدواج موقت و دایم ماه-عسل به خانم ها و آقایانی که قصد صیغه یا ازدواج دایم دارند کمک می کند تا در فضایی امن و با امکانات چت –تماس صوتی-تماس تصویری به فرد مورد نظرشان برسند. سایت همسریابی ،دوست یابی و ازدواج موقت و دایم ماه-عسل ، به شما این امکان را میدهد تا با امکانات چت –تماس صوتی-تماس تصویری در فضای وسیعی شریک زندگی متناسب با معیار های خود را برگزینید. کافیست در همسریابی ماه عسل بصورت رایگان ثبت نام کنید و مشخصات افراد را مشاهده و از میان آنها همسر مورد نظرخودرا برای ازدواج موقت (صیغه) - ازدواج دایم یا رابطه دوستی انتخاب کنید . #ازدواج-موقت-ماه-عسل #ازدواج-دایم-ماه-عسل #همسریابی-موقت-ماه-عسل #صیغه-موقت-ماه-عسل #دوست-یابی-ماه-عسل

معتبرترین سایت همسریابی ،دوست یابی و ازدواج موقت و دایم ماه-عسل

شما می توانید با مراجعه به سایت همسریابی ،دوست یابی و ازدواج موقت و دایم ماه-عسل بصورت رایگان ثبت-نام کنید و مشخصات افراد را مشاهده و از میان آنها همسر مورد نظرخودرا برای صیغه یا ازدواج دایم یا رابطه دوستی انتخاب کنید . اگه دنبال یه ازدواج خوب هستی یا شروع یه رابطه دوستی یا ازدواج موقت ... بهسایت همسریابی ،دوست یابی و ازدواج موقت و دایم ماه-عسل یه سر بزن فقط حواست باشه که با موبایل وارد سایت بشی #همسرصیغه-ای #صیغه